torsdag 25 september 2014

Mitt sista blogginlägg.

87% av Sveriges befolkning vill inte se någon ändring på kursen ned i avgrunden vilken vi nu anser jag går emot med fulla segel. Vilket är för mig obegripligt. Sverigesstyrande lånar oerhörda summar var dag för att hålla skutan flytande till sista stormen.
Kriminalitet i massor våldtäkter står som spön i backen särrättighteter odlas religiös extremism likaså  yttrandefrihet som försvunnit demokratur istället för demokrati  välfärdssamhället finns snart ej mer  rättsrötan monumental våld våld och mera våld det tycker alltså 87% av Sveriges befolkning är helt okej och vill ha mera av. Inte jag, jag inser att jag lika gärna kan sysselstätta mig med något mycket trevligare och meningsfullare än att debattera med "nyttiga idioter" tex stå och banka mitt huvud i väggen.
Man kan leda en häst till vattnet men man kan inte tvinga den att dricka.
Tack till de som följt mig.

Följer du med vinden kan du bli bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar